Blog
Tendències, serveis i noves maneres de treballar en màrqueting i comunicació
Bones Festes i Feliç 2018!
https://vimeo.com/248139572 Estem a punt d'encetar un any molt especial per a Com360. Complirem 5 anys afrontant nous reptes amb la mateixa il·lusió del primer dia. Però, això sí, molt més preparats. Gràcies a tots els nostres clients per confiar en nosaltres i formar part d'aquesta història. BONES FESTES I FELIÇ 2018!
L’Arquitectour Lleida porta la marca gràfica i mediàtica de Com360
Per tercer any consecutiu, Com360 ha creat la imatge gràfica i ha donat cobertura mediàtica a l’Arquitectour Lleida, rutes guiades per vuit habitatges i edificis de la ciutat de Lleida que habitualment no estan oberts al públic, organitzat el 7 i 8 d’octubre per la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC Lleida), amb motiu del Dia Mundial de l’Arquitectura.
Nova identitat gràfica per al Centre Històric de Lleida
Un dels projectes més il·lusionants en el que hem treballat enguany és el disseny de la imatge corporativa del barri que ens acull com a empresa: el Centre Històric de Lleida
El 2017 d’ARNÓ, dissenyat per Com360
Un dels productes de merchandising corporatius que millor funcionen són els calendaris ja que són un reclam que mostra la marca durant tot l’any. L’agència de comunicació Com360, hem tingut, un any més, l’oportunitat de personalitzar el calendari de la constructora lleidatana ARNÓ.
Cobertura mediàtica i promoció a les xarxes socials de la XXII Mostra Gastronòmica de les Garrigues
Un dels serveis que oferim a Com360 és la relació dels nostres clients amb els mitjans de comunicació: des de l’estratègia de mitjans, la redacció i difusió de notes de premsa, l’organització de rodes de premsa, gestió d’entrevistes, entre altres aspectes que ajudaran a donar el màxim ressò a qualsevol esdeveniment.
Les xarxes socials, nous canals d’atenció al client
Pràcticament totes les empreses i institucions són conscients que els seus clients i usuaris són a les xarxes socials. Per aquest motiu, cada vegada són més les marques que obren un o diversos perfils socials amb l’objectiu d’establir un canal de comunicació directe amb els seus públics, és a dir, com a nou canal d’atenció al client. Però, cal conèixer les eines, les tècniques i el llenguatge adequats per a gestionar-les. Amb aquest objectiu, aquesta setmana, Com360, en col·laboració amb MiM Comunicació, hem ofert un curs en una empresa de telemàrqueting.
Estigues informat!
Apunta’t a la nostra newsletter.