Blog2020-11-27T15:19:50+00:00

Blog

Tendències, serveis i noves maneres de treballar en màrqueting i comunicació

Bones Festes i Feliç 2018!

https://vimeo.com/248139572 Estem a punt d'encetar un any molt especial per a Com360. Complirem 5 anys afrontant nous reptes amb la mateixa il·lusió del primer dia. Però, això sí, molt més preparats. Gràcies a tots els nostres clients per confiar en nosaltres i formar part d'aquesta història. BONES FESTES I FELIÇ 2018!  

20.12.2017|Imatge corporativa|

L’Arquitectour Lleida porta la marca gràfica i mediàtica de Com360

Per tercer any consecutiu, Com360 ha creat la imatge gràfica i ha donat cobertura mediàtica a l’Arquitectour Lleida, rutes guiades per vuit habitatges i edificis de la ciutat de Lleida que habitualment no estan oberts al públic, organitzat el 7 i 8 d’octubre per la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC Lleida), amb motiu del Dia Mundial de l’Arquitectura.

El 2017 d’ARNÓ, dissenyat per Com360

Un dels productes de merchandising corporatius que millor funcionen són els calendaris ja que són un reclam que mostra la marca durant tot l’any. L’agència de comunicació Com360, hem tingut, un any més, l’oportunitat de personalitzar el calendari de la constructora lleidatana ARNÓ.

05.05.2017|Imatge corporativa|

Cobertura mediàtica i promoció a les xarxes socials de la XXII Mostra Gastronòmica de les Garrigues

Un dels serveis que oferim a Com360 és la relació dels nostres clients amb els mitjans de comunicació: des de l’estratègia de mitjans, la redacció i difusió de notes de premsa, l’organització de rodes de premsa, gestió d’entrevistes, entre altres aspectes que ajudaran a donar el màxim ressò a qualsevol esdeveniment.

Les xarxes socials, nous canals d’atenció al client

Pràcticament totes les empreses i institucions són conscients que els seus clients i usuaris són a les xarxes socials. Per aquest motiu, cada vegada són més les marques que obren un o diversos perfils socials amb l’objectiu d’establir un canal de comunicació directe amb els seus públics, és a dir, com a nou canal d’atenció al client. Però, cal conèixer les eines, les tècniques i el llenguatge adequats per a gestionar-les. Amb aquest objectiu, aquesta setmana, Com360, en col·laboració amb MiM Comunicació, hem ofert un curs en una empresa de telemàrqueting. 

10.02.2017|Consultoria estratègica, Sense categoria|

Entrades recents

Arxius

Categories

RSS

Estigues informat!

Apunta’t a la nostra newsletter.

Go to Top