Les xarxes socials són protagonistes del nostre dia a dia. Rebem informacions des de Twitter, Facebook, Instagram… sovint, ens falta temps per poder accedir a totes aquestes xarxes, i veure i analitzar la informació que ens arriba.

Però com a difusors d’informació, les xarxes socials ens permeten estar en contacte amb els nostres clients i seguidors. Quan prenem consciència que cal millorar la comunicació, especialment en l’entorn digital, i apostem per crear un pla social media, apostem per un mitjà potent, bidireccional i econòmic.

Ca la Ferratina, una antiga masia rehabilitada com a casa rural que està situada en la localitat d’Ivars de Noguera, ha apostat per les xarxes socials i per Com360.

Dream Catcher in the forest

Situada enmig d’un dels paratges més bonics de Catalunya i envoltada de naturalesa, la història de Ca la Ferratina es remunta a l’any 2012, en què el Gerard i la Lídia van apostar per un canvi de vida i per una nova aventura, rehabilitar la casa coneguda com cal Tiffon, datada de 1940, i donar-li un nou ús, la primera Masoveria Rural d’Ivars de Noguera. L’agost de 2013, el projecte va ser una realitat amb la inauguració de Ca la Ferratina.

Un projecte molt personal de la Família Ferrer – Romeo, que van escollir la unió dels noms dels seus fills (Ferran i Martina), per donar nom a Ca La Ferratina.

Ca la Ferratina es diferencia de la competència per la seva aposta pel territori i per l’adaptació a l’entorn. Un altre dels trets diferencials de Ca la Ferratina és la innovació i actualització. En aquests 5 anys de rodatge, Ca la Ferratina s’ha actualitzat amb noves idees i propostes com habilitar una sala polivalent per acollir esdeveniments, però també amb nous tallers o usos del Parc de les Olors.

I ara, Ca la Ferratina ha iniciat una nova estratègia a les xarxes socials per donar a conèixer les seves activitats, promocions i per acostar-se als seguidors i convertir-se en els seus amics.