Blog2020-11-27T15:19:50+00:00

Blog

Tendències, serveis i noves maneres de treballar en màrqueting i comunicació

Com360, gabinet de comunicació d’ANIMAC 2024

Un any més, l’equip de Com360 hem sigut l’agència de comunicació que ha gestionat la relació amb els mitjans de comunicació d’Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya. Enguany s’ha celebrat a Lleida del 15 al 18 de febrer de 2024 i ha tingut com a temàtica la diversitat al cinema animat sota el lema “Diversity”.

L’educació mediàtica, competència essencial en el segle XXI

La nostra tendència biològica és creure’ns allò que veiem. Però, què passa en un context de desinformació com l’actual i amb un creixent i imparable contingut generat per intel·ligència artificial? En què, a més, se’ns està robant l’atenció i la concentració, és a dir, la base per ser crítics i aturar-nos a qüestionar què veiem?

20.11.2023|Sense categoria|

Com360, agència de premsa i comunicació d’Animac

El festival espanyol de referència de cinema d’animació que se celebra anualment a Lleida ha arribat al seu 25 aniversari Com360 ha format part com a agència de premsa i comunicació, per quart any consecutiu, de l’equip de l’Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya. Es tracta del festival espanyol de referència de cinema d’animació que se celebra anualment a Lleida i que enguany ha celebrat el seu 25 aniversari.

15.03.2021|Mitjans de comunicació, Notícies Com360|

5 errors que comets en escriure una nota de premsa

Envies la teva nota de premsa amb tota la il·lusió i … Cri… Cri… Cri… La teva nota de premsa ha passat desapercebuda! Ni una línia, ni una petita peça, ni tan sols un portal digital ha publicat res… què he fet malament? Repassem alguns dels errors més comuns que es cometen en escriure una nota de premsa per evitar que caiguin en l’oblit:

Com convertir-se en notícia als mitjans de comunicació

Sortir en els mitjans de comunicació és gairebé imprescindible per a qualsevol marca. Com a agència de màrqueting, un dels objectius que ens marquem en els plans estratègics dels nostres clients és augmentar la notorietat i autoritat amb impactes mediàtics. I amb la crisi del coronavirus amb més motiu, ja que s’han produït canvis destacables de consum d’informació: hi ha hagut un augment del 112% en el seguiment de televisió i ràdio, del 45% en lectura de mitjans digitals i del 55% en seguiment de les xarxes socials. Però com elaborar contingut de valor que interessi als periodistes?

Aquest Nadal, escriu una postal

Oi que hi ha quelcom d’especial quan obrim la bústia i hi trobem alguna cosa més enllà de factures o publicitat? Una carta manuscrita ens produeix una sensació de connexió amb la resta del món i els altres més real que no pas les xarxes socials o un correu electrònic, una connexió física que enguany necessitem més que mai després de mesos de comunicar-nos amb els qui estimem i apreciem a través de les pantalles, i que continuarà així fins que la situació no millori.

18.12.2020|Sense categoria|

Entrades recents

Arxius

Categories

RSS

Estigues informat!

Apunta’t a la nostra newsletter.

Go to Top