Blog
Tendències, serveis i noves maneres de treballar en màrqueting i comunicació
Com convertir-se en notícia als mitjans de comunicació
Sortir en els mitjans de comunicació és gairebé imprescindible per a qualsevol marca. Com a agència de màrqueting, un dels objectius que ens marquem en els plans estratègics dels nostres clients és augmentar la notorietat i autoritat amb impactes mediàtics. I amb la crisi del coronavirus amb més motiu, ja que s’han produït canvis destacables de consum d’informació: hi ha hagut un augment del 112% en el seguiment de televisió i ràdio, del 45% en lectura de mitjans digitals i del 55% en seguiment de les xarxes socials. Però com elaborar contingut de valor que interessi als periodistes?
Aquest Nadal, escriu una postal
Oi que hi ha quelcom d’especial quan obrim la bústia i hi trobem alguna cosa més enllà de factures o publicitat? Una carta manuscrita ens produeix una sensació de connexió amb la resta del món i els altres més real que no pas les xarxes socials o un correu electrònic, una connexió física que enguany necessitem més que mai després de mesos de comunicar-nos amb els qui estimem i apreciem a través de les pantalles, i que continuarà així fins que la situació no millori.
Com escriure una nota de premsa efectiva [E-BOOK GRATIS]
A Com360 hem escrit més de 2.500 notes de premsa en aquests set anys i, pràcticament totes, han tingut ressò en els mitjans de comunicació. A més, els han servit als nostres clients per nodrir els seus canals de comunicació: des de la web, intranets o xarxes socials. I no sempre han estat temes de rabiosa actualitat o transcendentals per a l’economia mundial. La clau està a detectar un contingut de valor, donar-li l’enfocament periodístic adequat i enviar-la estratègicament (a qui i en quin moment).
Complim 7 anys amb estrena de nova web!
Recentment, va fer 7 anys que vam iniciar l’aventura de Com360. Tot i que aquest any ens ha tocat celebrar-ho en la distància, volem compartir-ho amb vosaltres perquè tenim motius de sobres per agrair i celebrar. En primer lloc, continuem treballant en el que més ens agrada, ajudant a volar alt empreses i institucions millorant la seva comunicació, i a més…estrenem web!
Com gestionar les xarxes socials durant i després del coronavirus
El confinament ha traslladat les nostres vides del món físic al món virtual i les xarxes socials s’han convertit en les protagonistes del nostre dia a dia: per informar-nos, per entretenir-nos, per treballar, per comunicar-nos amb familiars i amics… Un canvi que també ha suposat, i està suposant, un gran repte per a les empreses, que han d’adaptar-se a aquesta nova manera de viure i treballar.
Els nous reptes en comunicació arran de la Covid-19. Estàs preparat?
Res tornarà a ser igual. La crisi sanitària del coronavirus ha transformat el món. La manera de relacionar-nos entre persones i com a societat, la salut, els valors, l’economia. Per tant, també ho farà, i ho està fent, la comunicació. I és que un dels principals reptes en què s’han trobat les marques és què i com comunicar a clients i treballadors.
Estigues informat!
Apunta’t a la nostra newsletter.