Els professionals de la comunicació de Com360 som especialistes en màrqueting de continguts. Creem i distribuïm material rellevant i de valor per al públic definit dels nostres clients per tal d’atreure, capturar i mantenir el seu interès. L’objectiu del màrqueting de continguts no és vendre, sinó comunicar-se amb els clients i clients potencials. El màrqueting de continguts fa possible connectar amb l’audiència, guanyar credibilitat i augmentar la fidelitat dels usuaris.
També en el cas de les institucions, el màrqueting de continguts és necessari i eficient. Un dels darrers encàrrecs de l’Ajuntament de Torrefarrera ha estat elaborar la campanya informativa del parc caní i de conscienciació adreçada als amos de gossos. En el marc de la campanya, es va editar un tríptic per embustiar a les llars. D’acord amb els responsables municipals, la campanya ha estat tot un èxit ja que el nou parc caní és usat satisfactòriament per les famílies amb gossos i s’han reduït els excrements al carrer.
Deixeu un comentari