Pràcticament totes les empreses i institucions són conscients que els seus clients i usuaris són a les xarxes socials. Per aquest motiu, cada vegada són més les marques que obren un o diversos perfils socials amb l’objectiu d’establir un canal de comunicació directe amb els seus públics, és a dir, com a nou canal d’atenció al client. Però, cal conèixer les eines, les tècniques i el llenguatge adequats per a gestionar-les. Amb aquest objectiu, aquesta setmana, Com360, en col·laboració amb MiM Comunicació, hem ofert un curs en una empresa de telemàrqueting.
En una sessió de 6 hores, vam introduir el canvi de cultura en el sector dels call center associat a les noves plataformes socials que han suposat un tracte més humà i en temps real. Vam explicar l’estratègia a seguir a Facebook i Twitter, les dos xarxes més usades al nostre país, les tècniques més apropiades per contestar els usuaris en cada plataforma i vam proporcionar eines per monitoritzar què es diu de la marca i les converses en xarxes, blogs i webs externes.
D’altra banda, vam explicar en què consisteix una crisi de comunicació 2.0 i com afrontar-la. No ens cansem de recordar que hi ha dos tipus d’empreses: les que han sofert una crisi i les que la sofriran. En aquest cas, ens vam centrar en les crisi en l’àmbit online: com preparar-nos per a aquesta situació i reduir així els riscos i els danys que se’n deriven.
Els professionals de Com360 oferim sessions de comunicació àgils i participatives fonamentades en exemples reals en base a la nostra experiència professional o, també, a partir dels vostres casos particulars. Fem formació a mida de les vostres necessitats en xarxes socials, comunicació estratègica, tècniques de comunicació escrita i oral aplicades a la web, els mitjans socials, presentacions, etcètera. Posa’t en contacte amb nosaltres i te n’informarem!
Deixeu un comentari