El festival espanyol de referència de cinema d’animació que se celebra anualment a Lleida ha arribat al seu 25 aniversari

Com360 ha format part com a agència de premsa i comunicació, per quart any consecutiu, de l’equip de l‘Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya. Es tracta del festival espanyol de referència de cinema d’animació que se celebra anualment a Lleida i que enguany ha celebrat el seu 25 aniversari.

El nostre treball per Animac consisteix en:

 

  1. Detecció i redacció de contingut de valor de festival (novetats i accions clau que a l’organització li interessa que arribin a l’opinió pública)

 

  1. Pensar com comunicarem aquest contingut (mitjançant notes de premsa, entrevistes, articles, reportatges, etc.)

 

  1. Planificar el contingut en el temps perquè, quan arribi el festival, el públic sàpiga què es trobarà, on i quan.

 

  1. Redactar les notes de premsa (Descarrega’t la nostra “Guia ràpida per escriure una nota de premsa”)

 

  1. Gestionar les entrevistes abans, durant i després del festival

 

  1. Recollir tots els impactes mediàtics en un recull de premsa que ens permeti avaluar la repercussió en els mitjans del nostre treball comunicatiu

 

El País – El festival Animac combina la  actividad presencial con la virtual, en Lleida hasta el 7 de marzo

La Vanguardia – Animac ofrece 181 films en un formato hibrido, presencial y en línea

Europapress – El festival Animac combina la actividad presencial en Lleida con la virtual

Nació Digital – Pixar arriba a l’Animac 2021 de la mà de Daniel López Múñoz i Lee Unkrich

El Periódico – El festival Animac de Lleida cumple 25 años

Segre – El festival Animac combina l’activitat presencial a Lleida amb la virtual

La Mañana – El talent de Pixar serà present a Animac 2021 amb les conferències de Daniel López Múñoz i Lee Unkrich

 

Per a aquest treball és important definir bé el contingut que volem transmetre i despertar en els mitjans de comunicació l’interès per les novetats que els podem oferir (Com convertir-se en notícia en els mitjans de comunicació), perquè ells, al seu torn, les transmetin als seus lectors / oients / espectadors. I no hem de perdre de vista el nostre objectiu final, el públic, que és per a qui s’organitzen festivals de cinema com Animac.

Treballar per Animac sempre és un plaer i, encara que aquest any ha estat una mica estrany per causa de la situació, ha suposat un xut d’aire fresc. I gràcies a les noves tecnologies, la programació ha estat més accessible que mai. La mostra ha tancat la 25a edició amb prop de 64.000 espectadors en una edició híbrida que ha comptat amb una programació presencial a Lleida de l’26 a l’28 de febrer, i programació en línia fins al 7 de març amb sessions a Filmin, conferències i tallers a través del web www.animac.cat i trobades amb els autors i autores en les xarxes socials del certamen.

No se’ns ocorre millor antídot contra el maleït virus que la cultura! Perquè hem comprovat que s’estan fent les coses bé, que la cultura és segura. Així que us animem a participar en tots els esdeveniments i propostes culturals que pugueu.