Avui comença el nou curs escolar. Però no és només l’inici d’etapa dels més petits i joves de la casa, sinó també de les institucions i les empreses. És moment de marcar-se nous objectius, propòsits, iniciatives i activitats; per tant, moment per pensar en el pla de comunicació.
Com en tota l’estratègia empresarial, implementar les accions comunicatives a curt termini només serveix per posar un pegat poc efectiu. Un bon pla de comunicació permetrà coordinar totes les accions comunicatives per aconseguir uns objectius determinats.

- Comunicar els missatges de forma precisa. La diferencia entre planificar i no fer-ho és com disparar a una diana i encertar a la primera o fer-ho de manera indiscrimada en qualsevol direcció, amb poques probabilitats d’encertar i amb el risc de perjudicis en el procés.
- El pla de comunicació és a mig/llarg termini. Amb el temps ajudarà a millorar la imatge de l’empresa/institució. Els missatges es mantenen en el temps de manera persistent i constant
- Els esforços en comunicació seran més efectius, eficients i duradors. Un esforç planificat és sempre superior a un intent desorganitzat.
- Fa que tot sigui més senzill. El treball inicial d’elaborar el pla de comunicació, estalvia temps a mig i llarg termini perquè marcarà què cal fer en cada fase del procés.

- Identificar els objectius de comunicació
- Identificar el públic
- Planificar i dissenyar el missatge
- Tenir en compte els recursos disponibles
- Dissenyar una estratègia per connectar amb els mitjans i públics establerts
- Crear un pla d’acció
- Decidir com s’avaluarà i s’ajustarà el pla de comunicació, en base als resultats obtinguts
L’equip de periodistes i comunicadores audiovisuals de Com360 som expertes en comunicació i màrqueting, amb experiència en elaboració de plans de comunicació. Truca’ns i t’informarem dels nostres serveis.
Deixeu un comentari