Hi ha títols que atrauen més que d’altres? Els títols han de reflectir el missatge del contingut? O només han de ser l’ham per “pescar-los”? Sí, sí i no.
Coneix les claus per aconseguir més lectures i fidelitzacions
En l’actual època d’infoxicació, el temps és or. Nosaltres tenim poc temps, els nostres seguidors i seguidores tenen poc temps. Per tant, el títol de la teva publicació ha de ser atractiu, contenir paraules claus, resumir el contingut i evitar l’engany. Podràs enganyar als lectors un cop amb un títol enganyós, però perdràs la seva confiança i seguiment.
Com alimentar el monstre del contingut
Amb aquestes paraules, el gurú Guy Kawasaki explica al seu llibre ‘The Art of Social Media. Power Tips for Power Users’, que el repte més gran de les xarxes socials (i també dels blogs) consisteix en trobar continguts suficients per compartir. I afegim, continguts de qualitat i interessants.
Per això, et proposem (com us hem avançat al títol), 9 títols de publicacions que atrauran els teus seguidors. Aquestes propostes són molt atractives, fins i tot, irresistibles, perquè et donen pistes del que trobaràs al text, informació clau i útil.
- How to rock… / Com dominar
- Quick guide… / Guia ràpida de…
- complete guide to… / Una guia completa de…
- Questions you should ask before… / Preguntes que t’has de fer abans…
- Rules for… / Regles per…
- Essential steps to… / Passos bàsics per…
- Most popular ways to… / Formes més populars de…
- Tips for busy… / Consell per…
- What no one tells you about… / Allò que ningú s’atreveix a explicar-te sobre…
Si voleu ampliar, aquí teniu aquesta imatge amb més propostes que us podran ajudar.
Deixeu un comentari