Els creatius de Com360 vam rebre l’encàrrec de crear la nova imatge de SU Arquitectura, que encapçala l’arquitecta Sònia Urbina. L’objectiu era clar: una imatge fresca, alegre, moderna i professional , l’essència de SU Arquitectura.

El primer pas vas ser crear el nou logo. El disseny d’un bon logo ajuda a les marques a diferenciar-se i destacar. En aquest cas, havia de transmetre els conceptes de comunicació i diàleg, solidesa i professionalitat plasmats en uns globus de diàleg, un d’ells dibuixat amb línies discontínues que evoquen un plànol. Una imatge neta, senzilla i minimalista, com la tipografia escollida. Aquest element gràfic es combina amb el nom de la marca, SU Arquitectura, sense oblidar el nom de l’arquitecta, Sònia Urbina.

 

 

 

 

 

 

 

 

El color, ataronjat, és la combinació de llum i calor: un barreja ideal que alegra cos i esperit. I cap altre color simbolitza millor la transformació que el taronja, especialment en països com la Xina i la Índia. En aquest cas, aplicat a una professional dedicada a la transformació d’espais.

Finalment, el nou logo es va usar en el disseny de tota la imatge corporativa: papereria bàsica, targeta de visita, adhesius i carpeta, entre altres.