A Com360 hem escrit més de 2.500 notes de premsa en aquests set anys i, pràcticament totes, han tingut ressò en els mitjans de comunicació. A més, els han servit als nostres clients per nodrir els seus canals de comunicació: des de la web, intranets o xarxes socials. I no sempre han estat temes de rabiosa actualitat o transcendentals per a l’economia mundial. La clau està a detectar un contingut de valor, donar-li l’enfocament periodístic adequat i enviar-la estratègicament (a qui i en quin moment).
Si estàs llegint aquest text és perquè creus que la comunicació és fonamental per a la teva marca i, concretament, perquè saps quins són els beneficis d’aparèixer en els mitjans de comunicació (visibilitat, credibilitat, notorietat, diferenciació de la competència…). I perquè ets conscient que una bona nota de premsa és un dels formats més efectius i que més agraden als periodistes. Estem convençuts que tens més bones històries per explicar que interessen als mitjans de les que et penses, només et cal identificar-les i redactar la nota de premsa adequada.
Si els mitjans detecten que els facilites la feina amb bones notes de premsa, seràs una font d’informació fiable i desitjaran rebre continguts teus. És més, potser et posaran a la seva agenda de contactes i et trucaran com a veu autoritzada i referent del teu sector. Per contra, si els omples la bústia de notes de premsa que no serveixen per a res, massa comercials, sense focus, sense interès periodístic, la nota i la teva marca acabareu a la paperera i la llista negra de correus brossa que només els fan perdre el temps.
Som conscients que no és gens fàcil enfrontar-se a un paper en blanc i menys si és en un format que no es domina com una nota de premsa amb un objectiu concret: cridar l’atenció dels mitjans de comunicació. Per això, et volem ajudar i et donem les claus per escriure una bona nota de premsa i que la teva marca formi part d’una notícia.
Deixeu un comentari