Envies la teva nota de premsa amb tota la il·lusió i … Cri… Cri… Cri…

La teva nota de premsa ha passat desapercebuda! Ni una línia, ni una petita peça, ni tan sols un portal digital ha publicat res… què he fet malament?

Repassem alguns dels errors més comuns que es cometen en escriure una nota de premsa per evitar que caiguin en l’oblit:

1. Titular massa llaaaaarg: 4 de cada 5 persones no llegeixen una notícia si no són seduïdes pel titular. Ha de ser curt i concís per a impactar.

2. Tema caducat: el tema ha de ser de rabiosa actualitat, no et compraran un tema que ha passat fa una setmana.

3. To massa comercial: recorda que el que vols és seduir al periodista. No vens, sinó que informes i, per tant, el to ha de ser periodístic.

4. Escrius en primera persona: notícies i notes de premsa, SEMPRE en tercera persona perquè ha de ser impersonal, lluny de judicis de valor o opinió.

5. No poses dades de contacte: els ho hem de posar fàcil als periodistes. Si volen ampliar la informació, us agrairan un telèfon directe o un correu electrònic de la persona que els pot ajudar.

 

Si estàs a punt d’enviar una nota de premsa, et recomanem que revisis la nostra “Guia ràpida per fer una nota de premsa efectiva”, i si tens dubtes o vols que fem la teva feina més fàcil, no perdis més temps i contacta amb nosaltres!