Per tercer any consecutiu, Com360 ha creat la imatge gràfica i ha donat cobertura mediàtica a l’Arquitectour Lleida, rutes guiades per vuit habitatges i edificis de la ciutat de Lleida que habitualment no estan oberts al públic, organitzat el 7 i 8 d’octubre per la Demarcació de Lleida del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC Lleida), amb motiu del Dia Mundial de l’Arquitectura.
Com en les edicions anteriors, Com360 ha treballat en la idea, disseny i redacció del cartell i del desplegable explicatiu de les rutes d’enguany.
Disseny del cartell
Disseny del desplegable
Cobertura mediàtica
Pel que fa a la cobertura mediàtica, Com360 va organitzar la presentació de l’edició d’enguany davant els mitjans de comunicació, el passat 25 de setembre, on es van donar a conèixer les novetats d’aquest 3r Arquitectour Lleida, com són el MiniArquitectour i la instal·lació d’un estand informatiu a la plaça de les Comèdies de Lleida per promoure i donar visibilitat a l’arquitectura i, especialment, els edificis que es visiten durant l’edició d’enguany.
Notícia de la presentació a Lleida TV
A més, Com360 ha realitzat el seguiment informatiu, amb la redacció de notes de premsa i fotografies per als mitjans de comunicació, de l’Arquitectour Debat, un cicle de conferències per divulgar l’arquitectura i la planificació urbana, realitzat en el marc de l’Arquitectour Lleida els dies 4 i 5 d’octubre, i que ha comptat amb la participació de l’arquitecte i regidor d’Arquitectura, Paisatge Urbà i Patrimoni de l’Ajuntament de Barcelona, Daniel Mòdol, i de l’arquitecte corunyès, Carlos Quintáns.
I un cop arribat el dia de l’esdeveniment, Com360 ha realitzat la cobertura mediàtica, amb notes de premsa i fotografies dels dos dies de rutes guiades.
Notícia de l’Arquitectour a Lleida TV (del minut 17:30 al 20:10)
Campanyes de promoció i publicitat a les xarxes socials
Per donar més difusió a la 3a edició de l’Arquitectour Lleida, Com360 ha creat campanyes de promoció i publicitat a través de les xarxes socials, amb un abast de més d’11.000 persones. Aquest és un recurs amb un cost molt assequible que no podem obviar quan volem donar visibilitat als esdeveniments que organitzem, però cal estar ben assessorat per arribar al màxim de gent que potencialment pot estar interessada en l’activitat.
Resultats i repercussió mediàtica
Com en les edicions anteriors, l’Arquitectour Lleida ha comptat amb molt bona acollida per part de la ciutadania, amb prop de 170 persones que han participat en les rutes guiades, a més d’una notable repercussió en els mitjans de comunicació local. Això és gràcies a la combinació entre una excel·lent organització de l’esdeveniment per part del COAC Lleida i de la feina de difusió i promoció duta a terme per Com360.
Estàs organitzant un esdeveniment i no saps com arribar al teu públic objectiu? Contacta’ns i t’ajudem!
Deixeu un comentari